Advies en ondersteuning

Mijn jaren lange ervaring in het P&O vak, het opbouwen van een administratie voor een gehele afdeling en de kennis die ik heb opgedaan tijdens het werken in een de GGZ, wil ik graag gebruiken om u te helpen bij de voor u  benodigde onderdelen.

Heeft u een afdeling waarbij de administratie nog niet goed loopt of zijn er dingen die al zo lang uit gezocht moeten worden maar er is gewoon geen tijd, dan neem ik dit graag van u over.

Tijdens een vrijblijvend gesprek kunnen we de mogelijkheden bespreken van onze mogelijke samenwerking.


Een virtueel assistent (VA)

De VA is iemand die helpt bij allerlei diensten waar men vaak zelf niet aan toe komt of geen zin in heeft. Een bekende afkorting voor virtueel assistent is ook wel VA. De virtuele assistent is meestal een zelfstandig ondernemer die vanuit huis werkt. De virtuele assistent helpt dus andere ondernemers met diverse zaken zoals telefoontjes plegen, E-mail beantwoorden, fax sturen, administratieve diensten en wat men maar kan bedenken. Een virtueel assistent is vaak al vanaf een paar uur per week inzetbaar en heeft een flexibele opstelling naar de klanten.

Taken Virtueel assistent:

• Dagelijks management:
o Agenda beheer
o Verwerken van email
o Digitaal archiveren (opzetten)
• Klantencontact via mail of telefoon
• Redigeren van teksten/blog e.d.
• Social Media
• Facturen opmaken, versturen en, bij wanbetaling er achter aan gaan
• Organiseren events
• Nieuwsbrieven versturen
• Zakenreizen planne
• Website beheer
• Bestellingen doen van bijvoorbeeld kantoorartikelen e.d.

 

Meer informatie

Voor vragen en/of meer informatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen of via de mail. Via het contactformulier een bericht achter laten kan ook dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.